dennisontour.reismee.nl

Más Mexico!

Holaaaaa!


Daar ben ik weer. Ik ben onwijs moe dus ik ga zo direct maar eens slapen, maar niet voordat ik nog even laat weten wat ik doe en wat ik heb gedaan.


De voorbije week was erg leuk. Er kwamen twee leerlingen bij in de klas, die helaas na een weekje alweer weg zijn gegaan. Daardoor zijn we weer slechts met z\'n drieën over, maar dat is niet zo erg. We zijn inmiddels begonnen in boek 3 (van de 4 in totaal, als ik het niet verkeerd heb), dus ik kan wel zeggen dat mijn Spaans er goed voor staat.


Op donderdag was ik niet helemaal fit en heb ik ook een dagje overgeslagen, terwijl anderen naar Cozumel gingen, maar hier ben ik al een keer geweest dus dat was niet zo erg. Op zaterdag zijn we naar Akumal gegaan, een plaatsje (plus strand) op ruim een half uur van Playa del Carmen. Je kunt daar snorkelen en zwemmen met schildpadden en pijlstaartroggen en dat hebben we dan ook gedaan.


Het is best vet om dat zo te doen. En omdat een maatje van me hier onlangs een GoPro had aangeschaft, konden we ook foto\'s en video\'s nemen en het effect was wel erg leuk vond ik zelf.


Vandaag (zondag) wilden we naar Chaak-Tun gaan, een plek net buiten Playa del Carmen met wat grotten en een cenote, maar die plannen werden gewijzigd. We gaan dat deze week na school waarschijnlijk doen en volgend weekend staat er ook al wat op het programma.


Wel hebben we dezeochtend vroeg de ijshockeyfinale van de Olympische Spelen bekeken, vandaar dat ik nu erg moe ben want dat was hier om 06.00 in de ochtend.


In de middag zijn we naar het strand geweest en het was misschien wel één van de beste dagen tot dusver. Ik ben tenslotte flink verbrand, maarja wat wil je als je gaat voetballen en volleyballen in deze gruwelijke hitte ;) gelukkig bederft het de sfeer niet voor mij.


Voor mij is het nu tijd om te gaan slapen, want morgen begint mijn achtste week school, wat dus betekent dat er nog maar 3 op me wachten. De tijd vliegt helaas want het is hier enorm mooi en gaaf, dus ik ga maar eens verder met genieten!


Ciao!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!