dennisontour.reismee.nl

Met volle teugen

Het is weer een weekje geleden sinds mijn laatste post en ik heb wel het één en ander beleefd.


Om het weekend te vieren ben ik naar Cancún en Isla Mujeres geweest samen met drie anderen. Eerst naar Cancún, waar de zee net wat mooier is en genoeg te beleven is. Zo is de stad vrij groot en zijn de winkelcentra de moeite waard om te zien, al had ik dat een paar weken geleden al gedaan.


We hebben in Cancún wat gegeten, op het strand gelegen en genoten van onze vrijheid. Niet zo heel veel speciaals dus. De dag erna was specialer. Je hebt een eiland, Isla Mujeres (Eiland van de Vrouwen) waar het strand echt enorm mooi is. Voor een bedrag van niks hadden we de overtocht en all-inclusive op het gebied van eten en drinken, een waar paradijs dus.


Op de boot en op het eiland hebben we veel nieuwe mensen ontmoet en de animatie deed ook erg leuk mee. Het eiland was echt schitterend om te zien en we hebben echt genoten. Ik heb alles op Facebook gegooid dus ik zou zeggen geniet.


Vandaag is de schoolweek weer begonnen en er zijn weer wat nieuwe mensen aangekomen. Dat maakt het hier zo chill want je ontmoet echt superveel mensen die het leven erg chill maken. Ik ben op de helft van mijn verblijf in Mexico dus ik ga er het meeste uit proberen te halen; er is nog een hoop te doen!


Het is nu echter weer tijd voor belangrijke zaken: het strand wacht op me en het zonnetje schijnt en de lucht is blauw! Dus tot gauw!


Hasta la proxima vez!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!