dennisontour.reismee.nl

Laatste dagen met groepsreis

Daar ben ik weer ;)


Na New Orleans zijn we naar Memphis gegaan. Memphis staat bekend om de geweldige sfeer die op straat heerst en dat zie je vooral terug in Beale Street, waar het feesten plaatsvindt. \'s Avonds kun je er heel goed uitgaan en overdag is het heel relaxed. Overal waar je komt is live muziek en er is veel om van te genieten.


Zo zijn we dus ook de stad in gegaan. Omdat ik geen 21 ben en het moeilijk is om mij binnen te krijgen, gaan we soms een tent in waar ik een dikke stempel op mijn arm krijg. Die blijft dan een paar dagen op je arm zitten omdat het onmogelijk is om met water weg te spoelen. Word je gezien met alcohol, pakken ze je op.. komt dus wel binnen!


In het basketbalseizoen zijn we aangekomen in de playoffs dus we vonden het noodzakelijk om nog even een lastminute NBA potje te bezoeken. Weliswaar zit je bovenaan, maar het is wel playoff actie en dus is er een enorme sfeer die in het stadion hangt. De stand was gelijk, dus er kwam zelfs overtime en de thuisploeg won, dus dat was een top sfeer!


\'s Avonds hebben we nog wat gedronken, maar de dag erna zouden we alweer verkassen, naar Nashville. Het was een lange dag rijden dus we hebben niet veel gedaan. Bovendien ben ik niet uitgegaan maar heb ik wat uurtjes bijgeslapen. Is ook wel een keer lekker. De sfeer in Nashville is zeer goed en het eten mag er zeker zijn!


Daarna gingen we door naar Wytheville waar al helemaal niets te beleven is. Maar de weg naar Washington is vrij lang dus je moet wel ergens stoppen. We hebben de avond doorgebracht in onze hotelkamer met wat pizza en gezelligheid.


De dagen begonnen dus onderhand te tellen, zeker toen we gisteren in Washington DC aankwamen, onze laatste echte bestemming waar we tijd hebben om met de groep wat te doen. We hebben langs monumenten en het Witte Huis gelopen en dat was zeker mooi. Als afsluiting nog wat voedsel bij McDonalds gehaald.


\'s Avonds hebben we nog een kerel uit Australië ontmoet en vandaag (maandag dus) zijn we de stad in geweest om van alles te zien. Het International Air and Space Museum en nog eentje over de geschiedenis van de aarde hebben de revue gepasseerd. Het monument van de Tweede Wereldoorlog hebben we ook gezien en ik heb nog even een kort interview gedaan voor een meid die bij een lokaal nieuws-iets werkt. Dus ik ben benieuwd of mijn mening of het renoveren van een monument in Washington DC gewaardeerd wordt!


Morgen gaan we naar New Jersey, waar dit alles tot een einde zal komen. De helft van de groep blijft nog enkele dagen in of rondom New York. Ik zelf zal dat tot 8 mei doen en er is nog van alles te beleven. Vanavond nog maar even goed afsluiten dus met iedereen die bij de groep zit!


Hasta la vista

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!